★☆ღآسمانღ☆★
★☆ღآسمانღ☆★
فردا آسمان از آن من است
نوشته شده در تاريخ جمعه 25 آذر 1390برچسب:, توسط آسمان |

 

خدايا در تمام لحظاتي كه در سختترين و پيچيده‌ترين حوادث گرفتار بودم تو بودي كه دستم را گرفتي و هرگز تنهايم نگذاشتي چگونه شكرت گويم كه لايق تو باشد هيچ وقت اين بنده سراپا تقصيرت را به حال خود نگذار كه بدترين لحظه همان لحظه است.انچه را لايقش نبودم به من دادي و دم به دم در گوشم خواندي كه با تو هستم نترس و به راهت ادامه بده اگر پايت به سنگي خورد و زخمي شدي بدان كه بيش از پيش به فكرت بودم اگر بيمارت كردم خواستم دعايت را اجابت كنم.....خدايا فرياد مي‌زنم دوستت دارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.